خرید محصولات نانو پلیمر یاس
نوشته شده توسط : elham

تاریخچه و محصولات نانو پلیمر یاس 

صنعت لوله کشی دنیا با ورود پلیمر های پیشرفته امروزی دچار تحول عظیمی شد. لوله کشی از مهم ترین بخش های ساخت و ساز به حساب می آید که تاثیر بسزایی در عمر مفید و کیفیت ساختمان نیگذارد.کشور ایران از جمله کشورهایی است که جزو پیشگامان تولید لوله و اتصالات پلیمری هستند. یکی از تولیدکنندگان ایرانی گروه کارخانجات نانو پلیمر یاس  می باشد  که در این مقاله آن را به طور کامل معرفی و بررسی خواهیم کرد.

نانو پلیمر یاس

گروه کارخانجات نانو پلیمر یاس فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۸۵ در زمینه تولید لوله و اتصالات پی وی سی pvc آغاز کرده است . تولیدات نانو پلیمر یاس کاربرد وسیعی در صنعت ساختمان و تاسیسات فاضلاب دارد .

از همان ابتدای کار ، شرکت نانو پلیمر یاس دارای آزمایشگاهی مجهز به مدرن ترین تجهیزات آزمایشگاهی بود و تولیداتی با استاندارد های بالا و کیفیت عالی روانه بازار می کرد.بهره مندی از نشان استاندارد ملی و گواهینامه های بین المللی نشان از کیفیت بالای محصولات نانو پلیمر یاس میدهد.

همچنین به تازگی شرکت نانو پلیمر یاس اقدام به تولید لوله و اتصالات پلی پروپیلن کرده است که در سیستم های لوله کشی آب شرب کاربرد دارد.

برای خرید محصولات نانو پلیمر یاس می توانید وارد سایت الو آهن شوید و اطلاعات لازم را در زمینه قیمت خرید و ویژگی های محصولات نانو پلیمر یاس می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع:  https://alloahan.ir/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%88-%D9%BE%D9%84%DB%8C%D9%85%D8%B1-%DB%8C%D8%A7%D8%B3/

 





:: برچسب‌ها: نانو پلیمر یاس ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: